FURNICERT - CERTIFICATION IN LANGUAGE FOR FURNITURE
FURNICERT CERTYFIKACJA JĘZYKOWA DLA MEBLARSTWA
Celem projektu jest nauka zawodowego języka angielskiego dla branży meblarskiej poprzez narzędzia e-learningowe oraz rozwijanie nowych kompetencji w meblarstwie w językach obcych (angielski) – projekt skierowany jest do profesjonalistów pracujących w branży meblarskiej, którzy chcą/potrzebują aby zwiększyć swoje kompetencje językowe oraz do nauczycieli języków obcych. Projekt będzie dążył do poprawy poziomu kluczowych kompetencji i umiejętności, będzie się koncentrować na nauczaniu i uczeniu się języków oraz promować różnorodność językową UE.
Grupy docelowe projektu czyli pracownicy branży meblarskiej uzyskają możliwość walidacji i waloryzacji umiejętności i kompetencji językowych zgodnie z Europejskimi Ramami Kwalifikacji wg European Cooperation for Accreditation.
Więcej
EASE - Emotionally-intelligent Approach to teaching Speaking in a foreign language
EASE Emocjonalnie inteligentne podejście do nauczania mówienia w języku obcym.
Celem projektu EASE jest wspieranie edukatorów dorosłych w stosowaniu inteligentnego emocjonalnie podejścia do nauczania umiejętności mówienia poprzez usuwanie barier emocjonalnych poprzez mieszane sesje ciągłego doskonalenia zawodowego.
Cele projektu to:
- poprawa jakości i dostępności zasobów do nauczania języków obcych dla dorosłych, szczególnie w komunikacji ustnej
- stworzenie oryginalnych i innowacyjnych materiałów edukacyjnych
- zwiększenie zdolności nauczycieli języków obcych do przełamywania barier emocjonalnych w nauce umiejętności mówienia
- promowanie i wdrażanie innowacyjnych podejść w nauczaniu umiejętności mówienia w języku obcym z wykorzystaniem technik opartych na badaniach naukowych
SIBILA - Innovative Training Programme towards the Integration of Competitive Intelligence and Technology Watch Practices and Methods in SMEs from Manufacturing Sectors
Głównym celem projektu SIBILA jest opracowanie zestawu narzędzi szkoleniowych dla MŚP z branży meblarskiej i tekstylnej aby mogły one wdrożyć innowacyjne praktyki i metody budowania kultury usystematyzowanych Technology Watch and Competitive Intelligence, wspierających innowacyjność i zwiększających konkurencyjność MŚP w Unii Europejskiej z obu sektorów.
SMALL.COM
Celem projektu jest opracowanie narzędzi do oceny dojrzałości cyfrowej firm w połączeniu z materiałami szkoleniowymi dotyczącymi cyfrowej transformacji i adaptacji modelu biznesowego, które będą skierowane mikro i małych firm w Unii Europejskiej. Celem jest podniesienie świadomości mikro i małych firm, ich partnerów biznesowych, menedżerów i pracowników, w zakresie niezbędnych zmian w ich modelu biznesowym.
WięcejCREATIVE MINDSET - Creativity Programme for Youth Trainers, Youth Workers, Young Leaders
Projekt CREATIVE MINDSET finansowany z programu Erasmus+, w ramach którego powstaną materiały edukacyjne do rozwijania kreatywności wśród młodzieży. Materiały te z formie wskazówek i scenariuszy warsztatów zostaną opracowane z myślą o trenerach i nauczycielach pracujących z młodzieżą. Projekt będzie się koncentrował na dwóch uzupełniających się aspektach. Pierwszy to KREATYWNOŚĆ - kreatywne rozwiązywanie problemów, ułatwianie procesu pobudzania kreatywności. Drugim aspektem jest uczenie się na odległość/cyfrowe, które jest obecnie koniecznością i stało się rzeczywistością w pandemii i po pandemii.
WięcejSUnRISE - ENCOURAGING training Skills in the fURniture and woodworking Industries through an innovative Simulation-basEd approach
Projekt SUNRISE ma na celu udoskonalenie szkolenia młodych ludzi w sektorze meblarskim, zwiększając ich atrakcyjność dzięki nowym narzędziom cyfrowym, takim jak grywalizacja i symulacyjne środowisko uczenia się. Projekt promuje otwartą i innowacyjną edukację poprzez cyfrową integrację treści edukacyjnych oraz przyciąga nowych młodych uczniów i uatrakcyjnia szkolenia w sektorze meblarskim.
WięcejHappiness @ work
Projekt Happiness @ work ma na celu zwiększenie zadowolenia i szczęścia w miejscu pracy. Stwierdzono, że szczęśliwi ludzie odnoszą większe sukcesy, rozwijają silne poczucie celu i tworzą autentyczne, współpracujące więzi z innymi. Projekt obejmuje przełomowe badania Martina Seligmana dotyczące psychologii pozytywnej i dobrego samopoczucia. Jego teoria „PERMA” (pozytywne emocje, zaangażowanie, relacje, poczucie sensu i osiągnięcia) będzie stanowić podstawę wszystkich rezultatów projektu, od mentoringu Happiness Circles ™ po moduły e-learningowe na platformie online.
Więcej
Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja Europejska nie ponosi odpowiedzialności za umieszczoną w nich zawartość merytoryczną.
Erasmus+ DiaSHOE
Projekt Erasmus+ DiaSHOE powstał, aby wypełnić lukę w edukacji związaną z zagadnieniami związku między obuwiem a kontrolą stopy cukrzycowej. W jego ramach powstanie zestaw 3 pakietów edukacyjnych dla różnych grup docelowych, które rozwiną ich wiedzę na ten temat w celu poprawy jakości życia osób chorych na cukrzycę. Konsorcjum DiaSHOE zrzesza instytuty badawcze branży obuwniczej (CTCP, INESCOP, COKA, PFI), producenta rozwiązań z zakresu cyfrowej edukacji (GLOBALNET), uczelnię wyższą (TUIASI) i stowarzyszenie branży obuwniczej (CEC), które będą wspólnie dążyć do zaspokojenia wskazanej wyżej potrzeby.
Więcej
Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja Europejska nie ponosi odpowiedzialności za umieszczoną w nich zawartość merytoryczną.
GIST
Realizujemy w partnerstwie projekt GIST, finansowany przez program Erasmus+, realizowany w latach 2021-2023, którego celem jest opracowanie i wdrożenie innowacyjnego e-kursu szkoleniowego dla MŚP, aby osiągnęły one status przedsiębiorstwa bionicznego.
Czym jest firma Bioniczna?
Bioniczne przedsiębiorstwo to takie, które potrafi łączyć aspekty technologiczne, ludzką kreatywność, umiejętności przekrojowe i przywódcze, aby osiągnąć większą produktywność i większą innowacyjność.
Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja Europejska nie ponosi odpowiedzialności za umieszczoną w nich zawartość merytoryczną.